کد خبر: ۷۱۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ 18 February 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ازدهدشت، مدیرعامل باشگاه فرازبام خاییز دهدشت در نشست با اصحاب رسانه ضمن بیان حقایق مسابقه تیم هندبال فرازبام با زاگرس اسلام آباد اظهار داشت: هیچگاه در شرایط خاص زندگی و اجتماعی و علی رغم همه مشکلاتی که وجود داشت اینقدر دچار استرس و اضطراب نشدم.
وی افزود: اتفاقات پیش آمده برای ما خوشایند نبود و دوست نداشتیم چنین مشکلی بوجود بیاید.
مجید پارسایی ابراز داشت: با همه مشکلاتی که داشتیم و علی رغم نداشتن چند بازیکن مهم شبانه روز کار کردیم و تلاش کردیم و با ارائه یک بازی هماهنگ و اجرای دقیق برنامه ها حریف قدر خود را زمین گیر نمودیم.
وی ادامه داد: توسعه هندبال هدف اصلی و نهایی ماست و شکست دادن تیم قوی زاگرس نشان از شایستگی و توانایی ما بود.
پارسایی تصریح کرد:داوری و شرایط بازی خیلی خوب بود و برخی تماشاگران نوجوان با حاشیه هایی مواجه شدند که نقش بازیکنان باتجربه تیم زاگرس اسلام آباد در این مشکلات کم نبود.
وی عنوان کرد: خوشحالم که هر هفته سالن هندبال فرازبام لبریز از تماشاگر بوده و همواره نظم هواداران زبانزد است.

مجید پارسایی خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه در بازی سپاهان در زمین خود با اختلاف یک گل باختیم، اما همه شاهد بودند که در آن بازی خانگی هیچ حاشیه ای ایجاد نشد.
وی افزود: رضایت مردم خستگی را از تن ما خارج می کند و اینکه عده ای بخواهند خواسته یا ناخواسته هندبال را به حاشیه ببرند مورد رضایت ما نیست و هرگز نخواهد بود.
مدیرعامل فرازبام خاییزدهدشت تصریح کرد:دوست داریم دهدشت و هندبال دهدشت فضای به وجود بیاورد که نام نیکی از شهر ما به یادگار بماند و هدف نهایی ما نیز همین است.
پارسایی در مورد اتفاقات بازی اخیر عنوان کرد: برخی بازیکنان زاگرس اسلام آباد باعث ایجاد حاشیه شدند و در این بین برخی هواداران نیز وارد این حاشیه شده و همه چیز باعث شد اتفاقات روز بازی بوجود بیاید.
پارسایی بیان داشت: رسانه ها و مردم در دفاع از دهدشت و ورزش نوپای هندبال تلاش کنند تا بتوانیم در راهی که انتخاب کردیم موفق باشیم و کمک کنند دچار حاشیه نشویم.
پارسایی در پایان همراهی و حضور هواداران را نعمتی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: افتخار میکنیم که هر هفته با حضور هواداران گرمی و شور و شوقی خاص به سالن شهید باهنر ترزیق میشود و همین حضور ها باعث شد که نجف آباد را شکست دهیم و انشالله این حضورها ادامه داشته باشد.

در پایان این نشست رییس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی کهگیلویه و یکی از هواداران پروپاقرص هندبال فرازبام ضمن تمجید از بازی این تیم مقابل زاگرس اسلام اباد و کسب نتایج درخشان برای آنها در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار